Jeg vil benytte muligheten til å minne om at tekster og bilder som blir lagt ut her tilhører meg. Dersom det er noen som har lyst til å bruke noe av det, spør først!

Enjoy :)

søndag 27. november 2011

Strømbrudd

Det blåser på sørlandet, og hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg nok trodd taket kom til å blåse av.
Ingen juletretenning ble det heller, kanskje like greit for hele bygda var mørkelagt i 17 tiden..
Heldig for oss hadde jeg satt frem 20-30 nye lys for bare noen dager siden :) Ikke så heldig for den halve kalkunen som lå på benken å ventet på å komme inn i ovnen..
Men som alltid så gikk det seg til, lyset kom tilbake og kalkunen kom seg inn i ovnen om enn noe sent. Godt var det vertfall :)

Litt adventspynt

Ikke verdens beste bilde, men det ligger kongler i bunnen, så har jeg pakket inn svibelløken i mose og surret med hyssing og til sist drysset jeg på med kongler.
Enkelt og greit :)


Konglekrans fra Mester Grønn kjempesøt, og koster kun 80 kroner <3

kulelys fra nille, Adventstall og gyngehest fra Mester Grønn .
Ta en titt på koblingen da vel, masse fin julepynt og stelletips til julens blomster :)

Bildene er fra sent i går kveld, klarte ikke dy meg når jeg kom hjem fra jobb..
Nå har det kommet frem adventstake,  noen lilla duker og stjerner.
JEG ELSKER JUL :)

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint du har pynta. Likte så godt de talla på adventslysa, oppdaget dem bare litt for sent, men kanskje jeg kan kjøpe dem og ha til neste år ;)

    He en fin kveld.

    SvarSlett
  2. du er utrolig flink siw merethe , koselig og følge med dere . klem til dere alle

    SvarSlett