Jeg vil benytte muligheten til å minne om at tekster og bilder som blir lagt ut her tilhører meg. Dersom det er noen som har lyst til å bruke noe av det, spør først!

Enjoy :)

tirsdag 15. november 2011

Jah..

..da har det skjedd.. Min nesten nye pc tok kvelden sist onsdag, og jeg har lært meg å fungere i den virkelige verden. Egentlig litt godt, så jeg er faktisk ikke sikker på om det blir noen ny med det første.. Jeei stor fremgang for meg :)

Det som derimot ikke er noe gøy er at fehodet ikke har tatt backup av noen bilder siden 2010 så mye er gått tapt :( Setter min lit til en kompis av mannen som har reddet bilder for meg før, hvis ikke får jeg vel etter en passende sørgetid komme meg videre og samle nye bilder med backup :)

Her er noe jeg gjorde litt sånn fort i går ettermiddag:


Var ikke lett å få bilde av den i mørket, men den er laget av grener, hyssing, sytråd, små kongler, lyserosa plastblomster og rosa filt sommerfugler :) Den ble en god del søtere enn bildet, og den bor på rommet til Adele <3 Tegnet også skisse til sommerfuglene jeg skal male på veggen hennes, gleder meg til det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar