Jeg vil benytte muligheten til å minne om at tekster og bilder som blir lagt ut her tilhører meg. Dersom det er noen som har lyst til å bruke noe av det, spør først!

Enjoy :)

søndag 6. november 2011

Tiden går så alt for fort

Det er jo alt for lenge siden jeg har lagt inn noe her..
Har egentlig ikke gjort så mye i det siste heller :p
I helgen kom ånden over meg da, jeg bestemte meg for å lære å hekle. Og med hjelp av Hobbyvimsas DIY på hvordan hekle vaffel strikk, og norsknettskole hvor de hadde fine bilder av de forskjellige maskene så gikk det seg til :)
Etter 3 opprekkinger ble resultatet sånn:


På bildet er også olivensåpe som jeg holder på å pakke inn. Jeg har kun skjært ut firkanter av en såpeblokk fra panduro og pakket de i folie før jeg pakker de i papir.

Så har jeg og Sienamor laget lykter til jul <3


2 kommentarer:

  1. Hei Høpp!!

    Kluten ble kjempe fin,nydelig farge du har valgt.

    Kluten min har jeg laget med garn fra søsterene grene og nålen er nr 4.

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært! Den ble kjempe søt, og så fint og gi den sammen med såpe. Lurt! Kjempe søte lykter også, er så fint når barna får være med og lage litt også. =)

    SvarSlett