Jeg vil benytte muligheten til å minne om at tekster og bilder som blir lagt ut her tilhører meg. Dersom det er noen som har lyst til å bruke noe av det, spør først!

Enjoy :)

tirsdag 29. november 2011

Tingeling og bursdagsfeiring

Nå skal ikke jeg skryte på meg å være verdens raskeste, det hender både titt og ofte at jeg begynner på et prosjekt som tar år og dag før det blir ferdig, OM det i det hele tatt blir ferdig..
Men i dag brettet jeg opp armene og fikk farge på "ting-å-ling"en til Siena som jeg "kremt" tegnet før Adele ble født (tror det var en gang i April)..

Håpløst å ta bilde i dette lyset, hun er en del lysere, også har hun masse glitter rundt stjernene og på vingene sine.. Akkkurat som en Tingeling skal ha :)
Siena lille blir 5 år i morgen, så jeg tenkte å overraske henne når hun kommer hjem fra bhg i dag :)

1 kommentar:

  1. Så flink du er!
    dette ble jo riktig så bra.
    Beklager sent svar, men snekkerbuksene finner jeg mønster i ei bok jeg har fra 70 tallet.
    Skrevet av Elisabeth Gynter. Den er dansk og heter Børnetøj du selv kan sy...eller noe sånt. Den kan kjøpes i dag. Bare til å google den :)

    SvarSlett