Jeg vil benytte muligheten til å minne om at tekster og bilder som blir lagt ut her tilhører meg. Dersom det er noen som har lyst til å bruke noe av det, spør først!

Enjoy :)

mandag 10. oktober 2011

Mandag igjen

Sånn egentlig, egentlig skulle jeg bruke mandagen til å rydde i boden.. Men jeg klarte ikke helt finne energien til det.
Isteden  begynte jeg å blogg-surfe, uten at jeg er sikker på at det er det det heter. Etter litt "hopping" frem og tilbake kom jeg over bloggen til Hobbyvimsa, og med hennes fantastiske forklaring på hvordan sy fugl (jeg viste vel egentlig at det ikke var vanskelig, men det var så utrolig greit å se det step-by-step ) fikk jeg lyst til å ta maskinen fatt..
Nå skal det sies at både fugl og giraff er hastverksarbeid, men det ga mersmak så det blir flere sånne en dag jeg har litt mer tid.

Her er resultatet:
Mens jeg satt å sydde på disse, dukket det opp ideer til bruksområder for dem, men det får jeg komme tilbake til en annen gang :)

Også til kvalitetskontrollen :

Tror de falt i smak :)

Tusen takk for inspirasjon:) 
Hun har også en Give Away som går til 5 november :)

1 kommentar:

  1. Så søte de ble =) Hobbyvimsas blogg er full av inspirerende ider ja =) Er innom den støtt og stadig =)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett