Jeg vil benytte muligheten til å minne om at tekster og bilder som blir lagt ut her tilhører meg. Dersom det er noen som har lyst til å bruke noe av det, spør først!

Enjoy :)

søndag 2. oktober 2011

God søndag!

Her startet vi friskt med nybakte hvete-rug rundstykker og kakao. Nam! :)

Så har jeg endelig fått gjort litt på cupcake tunikaen til Siena <3
Nå begynner det å ligne på noe


På fredag var jeg en liten tur i sentrum for å få tak i litt vin til blåskjellene mine også falt jeg sånn for denne søte pileaen så den fikk være med hjem <3

I går ble bukse nr 3 av 4 ferdig, men ble såpass frustrert når jeg holdt på å knote med lommene at jeg venter noen dager før jeg gjør den fjerde ;)

Modellen skulle ut å sykle, og var ikke veldig villig til å bli avfotografert..


Og helt til sist i dagslys denne gangen :p


Siena har laget ny rosa ramme i barnehagen, så den og rammen under må få noen bilder i seg snart .




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar