Jeg vil benytte muligheten til å minne om at tekster og bilder som blir lagt ut her tilhører meg. Dersom det er noen som har lyst til å bruke noe av det, spør først!

Enjoy :)

torsdag 29. september 2011

Nydeligste tunikaen

Evighetsprosjektet mitt.. Begynte på denne for noen dager siden, gleder meg sånn til å få den ferdig for den er bare fantastisk.. Jeg ble nok litt blendet av fantastisk, for jeg tenkte ikke på at den skal stikkes i sisu som ikke akkurat er tykt garn. Også jeg som er såå utålmodig ;)
(bildet har jeg lånt fra http://www.sandnesgarn.no/. Anbefaler alle å ta en tur innom siden deres, de har så utrolig mye pent og jeg er utrolig glad i oppskriftene og garnet derfra)

Så langt har jeg kommet på blonden nederst, har igjen ca 15 cm (den skal være litt over 80)  før jeg kan begynne på kjolen. 
Jeg har forresten aldri strikket blonde før, så dette var litt gøy :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar