Jeg vil benytte muligheten til å minne om at tekster og bilder som blir lagt ut her tilhører meg. Dersom det er noen som har lyst til å bruke noe av det, spør først!

Enjoy :)

søndag 25. september 2011

En bursdagsgave

Niesen vår Lena Michelle ble to år 22 september og i dag var vi på besøk i Arendal :)
Her er gaven vi hadde med, håper hun får masse glede av den i vinter <3


Oppskrifter er fra Sandnes garn, men skal egentlig strikkes på pinne nr 7. Jeg brukte pinne nr 6 for å få den litt tettere, da går det litt ekstra garn. Sløyfen var et innfall i går kveld, men jeg syntes den gjorde seg så godt der :)




Så laget vi en liten boks og fylte den med to små perlearmbånd et som Siena har laget og et som jeg har laget

Siena viser hvor flink hun har blitt å skrive <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar