Jeg vil benytte muligheten til å minne om at tekster og bilder som blir lagt ut her tilhører meg. Dersom det er noen som har lyst til å bruke noe av det, spør først!

Enjoy :)

mandag 15. august 2011

Når jeg ikke jobber..

Tenker jeg veldig mye, noen ganger litt for mye i følge min kjære mann..
Jeg kjeder meg fort og må da enten gjøre noe ellers blir jeg bare sittende i sofaen hele dagen, det siste som fikk gjennomgå var stua, loftstua og soverommet vårt..
4 taklamper ble flyttet om og 3 malerier skiftet plass, spisestuen ble snudd og et bilde forsvant fra veggen.. Det skal komme et nytt, jeg må bare finne fler rammer og fremkalle noen blinkskudd <3
Jeg malte radioen vår, alle rammene som hang i gangen og en liten tavle. i tillegg til dette har jeg begynt å sy trekk til spisestuestolene våre, og til min store forbauselse gikk det bra de ble faktisk så fine at jeg skal en tur på stoff og stil neste uke å kjøpe 6m ekstra stoff og sy 4 nye trekk :)

Her er bilde av stuen etter omflyttingen, venter på et veggskap fra Home & Cottage troor jeg skal ha det over sjenken og putte tven inni siden jeg ikke er noen stor fan av tv i stua ;)


Og der står kurven med tøy jeg burde ha brettet, jaja den går ingen steder ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar